järnspikar! :o

hejsna alla flummiga små vänner, ska snart krypa tillbaka till min söta säng. har sett micke och molle 2 nu, känndes mer tecknad än vad den första filmen . kanske beror på att de skiljer några år mellan dom ?
den var fett söt, gillade att de flera gånger använde mitt favorituttryck "järnspikar"
hihih, fett gulligt (;
nej . imorgon ska jag upp i tid så jag hinner käka en bra frukost, var länge sen jag han fixa min smoothie och verkligen ddricka upp. har varit dålig på frukst över huvud taget. tror de var senast i söndags jag käkade nån , hemma.
men jag är så otroligt dålig på att äta på morgonen, vem är hungrig då liksom? jag åt en macka, en banan och lite mjölk och jag började må pyton. usch.
nej nu ska vi ställa mina 1000 alarm och sen sussa kudde
pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Eva

du kör också på 1000 alarmsmiraklet, skönt att man inte e ensam med de =)

2008-12-05 @ 00:35:43
URL: http://evafyllertjugofem.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0