i'm so little miss curious

hejsan sötnosar (:
ska krypa till sängs snart med dagens avsnitt av sune, de är verkligen en mysig avslutning på dagen.
veckan har flytit på bra, trots att man typ vart sjuk hela veckan. fått reda på några betyg här och var, undra vad man kommer få i terminsbetyg , hmmmm... vet i några, tror jag..
i matte och spanska tror jag att jag jag kommer behålla mitt mvg(nästansäker) samt vg. i svenska kommer jag höja mig (äntligen!?), sedan hoppas jag på en höjning från vg till mvg i so. hoppas bara redovisningen gick bra, men de får jag ju veta imorgon. i bild, slöjd och hemkunskap har jag typ ingen aning, inte i teknik heller, för de var ett prov vi gjorde i våras. måste nog ta och kolla upp de.
nej nu ska jag sluta tråkbabbla betyg och komma till en lite roligare sak ,
en t-shirt som jag typ vart förälskad i sen typ första gången jag såg den !? typ världens gulligaste + att den stämmer in på mig (a)
finns på en svensk hemsida, och jag och pappa har ju en deal om jag får alla rätt på matteprovet, men just nu är jag inte så supertaggad på en middag.. dessutom för mina bra resultat i so så ska jag försöka fjäska till så han kan beställa den (:  245 inkl frakt tror jag de var, typ ingenting alls ? på urban outfitters har jag nämligen sett att dom kostar ~ 400 kr. inte lika frestande, + att jag inte tror att dom har den här. men , ska v¨äll försöka fjäska lite först då
men nu är de sune och sängen, puss!

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0