im in a hurry

hejsan hejsan , sitter här lite småsur. mamma har blivigt värsta bitch monstret nu på senare tid, hur kommer de sig? hon är värre än mig när jag har mens liksom. är de 50 års kris pågång eller?
jag har typ ett outalat antal gånger bett henne att hjälpa mig med mitt lakan denna vecka, men nu när de kommer till kritan så tvärvägrar hon. yeah right, lämna mig i sticket barA!
nästan så man får lust att riva upp sänglakanen och bädda bara för att!
nej nu ska jag försöka låta lite snällare iallafall, men jag satt typ i en halvtimme och vänta på att min platttång skulle bli varm , så hadejag inte ens klickat på startknappen. greeeeeat.
nej nu måste jag skynda mig, fråga mig inte vad jag gör med håret och sånt för just nu har jag ingen aning, vad hinner mman på 15 minuter?
ttssss. puss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0