hard work work

lessen för dåliga uppdateringar nu i veckan , mmycket plugg och sånt. hoppas ni förstår.
idag hade vi bild och matte i skolan, provet gick bra. kanske inte ett alla rätt prov direkt men mvg ska jag väll kunna få ? det var väldigt enkelt tyckte jag, och den frågan som var mest klurig hade jag rätt på så. hoppas att vi kan få reda på dom den här veckan , skulle kännas bra
annars så drog vi hem till mig efter skolan, pluggade på vår so redovisning. sedan har jag solo repat lite, senast i duschen... brorsan blev ju lite irriterad och tjöt "sluta prata med dig själv!"
haha, vi kom på en liten stämningshöjare till redovisningen och de var väll tack och lov. jag somnade nästan när vi tränade ^^
nej nu ska jag nog pyssla lite med rummet och kolla på julkalender =)
inte vilken som helst utan sunes :D
puss!

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0