falling in love is so hard on the knees

hejsanhejsan, sitter här endast iförd... ja de behöver ja inte gå in på . jag har inga byxor på mig iallafall (;
efter idrotten var byxorna toootalt blöta, så de åkte av direkt. och nu sitter jag på mina andra , haha..
fick låna ett par skridskor av jonte iallafall, snällt (a)
jag skulle nog aldrig orkat släpa dom från ösmo :o
ja, de gick väll bra och åka då, förutom när man ramlade.. höhö... (a)
slog i mitt lilla knä också , inte kul,,. så jag stannar nog hemma från träningen , behöver plugga lite så.
men nu ska jag ´mysa i sängen och spana in en film , kánske sover igen några timmar ... vi får se
hörs senare när jag lägger upp julkalender of the day
hiih puss!

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0