el glöggparty

halloj, här sitter jag. "supertaggad" inför glöggfesten, hmm... not .
har haft ont i halsen nu sen igår morse och den känns väldigt rosslig. lite varm choklad eller liknande skulle göra mig gott. känns som att rösten är påväg bort så får ta de lugnt med den. vill ju inte låta som gabriella brukar (;
hoppas de blir bättre tills imorgon , känns som en ...ganska viktig skoldag ändå. vi ska typ ha en föreläsning om framtiden och se på en engelsk film som är baserad på boken vi "läst" ett tag nu .
men vi får se, tror inte jag är så supertaggad om jag mår som idag, nja vi får se helt enkelt.
men innan jag pyser iväg och fixar mig (håret o smink) så bjuder jag på en låt
tror många av mina kompisar känner igen mig lite i den ?
heh
puss!



Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0