dan före dopparedagen(typ)

hejsna hoppsan , sry för att de uppdateras dåligt. är helt enkelt inte på super humör för de,
nu ska jag snarrt sova, imorgon kommer bli en streeeessig dag, ska hinna göra 1,5 bild på 2 timmar. oh shit liksom -.-
o så ska jag ha skrivigt den där jävla motiveringen till alla bilderna med, vilket jag inte gjort . får se om jag kan släppa lite på de, bilderna är väll ändå de viktigaste?
något att se fram imot är iallafall matte lektionen på eftermiddagen, vi har inget o göra så vi kommer väll ha en kort lektion och snacka betyg skulle jag väll gissa på? vi skulle få se våra prov också, men vad ska jag kolla på igentligen , brukar ju kolla igenom mitt väldigt noga då jossan verkar gilla att rätta fel för att testa mig , men jag tänker inte hitta nå fel nu när jag har alla rätt iaf ;o
hehe, de vart man väll lite stolt över .. men jag har inte berättat de för pappa, får låtssas som att jag inte vet tills imorgon och skicka ett välupskattat mms (;
hur ska man säga att man fått alla rätt utan att låta (min överklass min ni veT?) bättre än någon annan . hö
nej nu ska jag borsta mina små söta *host* gaddar innan jag kryper i sängs och kollar på dagens julkalender
hihi, puss!


imorgon fyller min mamma år med, ingen sovmorgon här inte .. är ganska nervis vad de gäller presenten. så blir de om man släpper lös pappa att shoppa fritt! får kanske köpa nått litet till henne på vägen hem, ni vet. choklad och sånt mammor gillar (:



Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0