can't get the grammatik out of my head

hejsan alla söta, nu ska jag dra mig till sängen. imorgon är det svenska prov som gäller.
mitt huvud är typ tomt på saker just nu för jag bara sitter och tänker på de, konjuktioner är ett som fastnat i huvudet på mig. jobbigt. typ " konjuktioner är ord som binder ihop meningar" .. eller nån ramsa typ.. lol på mig altså.
men fy vad skönt att de är fredag imorgon. pust!
ändå har veckan gått otroligt snabbt, känns som de va som igår vi var hemma och firade lilla nathalie (:
helgen är sådär skönt ledig, ahhhh..
de ända som var planerat för min del var söndagen med match på morgonen. men nu visade de sig att damlaget skulle ta den matchen så. men skönt iallafall, vila mitt lilla knä :(
men nu är jag typ helt fri, förutom en glöggfest hos tvillingarna på söndag eftermiddag.
ska bli trevligt, kanske planeras att jag åker med på någons semester, hoppas så iallafall .
de är ju grymt mycket roligare att åka med kompisar (: (in your face mamma!)
men annars är man ju ledig i helgen, men lördagen ser ut att spenderas all by my self. iallafall på dagen, alla bara åker ifrån mig här känner jag *buhu*
men imorgon är päronen borta på julfest så då ska jag försöka dra med några hem till mig och "fira" att plugg veckan är över. annars får vi väll hitta på något på lördag kväll istället, jag ska ha kul iallafall!
får se hur de blir, puss!

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0