broooeeeelll

tjooho på er, hoppas ni mår bättre än jag. men jag kan säga att jag försöker bli lite bättre, hmmm..
jullov nu ffs :D ska bli grymt skönt, jag kommer inte sakna skolan säger jag! kanske grejen med jullov, åka till mormor. vara isolerad utan dator i över 4(?) dygn, urk på de liksom!
kan förklara för er hur mitt schema ligger till :
imorgon- julshopping i stan med några kompisar (vet inte vilka)
lördag- spela match? sova hos johanna i tumba?
söndag- jobba, ev åka bort på kvällen
måndag 22/12- åka bort senast på morgonen *suck*
23-26(?)- besöker släkten
fredag 26 - besöka kaosig mellandagsrea?
27-29/12 - storvreta innebandycup
så snart kommer ni inte se röken av mig på en vecka *snyft*
men sen väntar en härlig nyårsafton med kompisarna,
de ska bli skönt att ta igen lite tid, och kanske lite shopping ? (:
urk. nu blir jag bara deprimerad, ska sätta på nån film och försöka få tag på några kompisar.
puss!


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0