you make me feel goooood

nämen godmorgon (:
nu har jag varit uppe typ en halvtimme (duktiga jag) , är inte lika trött nu iallafall ... nu ska jag typ ner och duscha och käka frulle , tror de blir lite project runway till de , altså förra veckans avsnitt .. eftersom jag var på match då så hann jag ju inte se de.. nej nu är min risbuske i behov av en dusch .. passar på att bjuda på en låt som piggar upp (mig iallafall) under denna tråkiga dag... vissa kanske säger att den är sönderspelad nu i sommar , men för mig som typ aldrig lyssnar på radio har inte fått nog av den iallafall (;


(detta är inte den riktiga videon , den fanns tyvvär inte på youtube.. men de är ju låten som är de viktiga? ;)

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0