tralala...

*gäsp* för att ha vaknat tidigt så förstår jag inte igentligen vad jag gör uppe nu... borde gå och lägga mig men sängen är full med prylar och jag vill liksom bara lägga mig .. orkar inte sortera grejer.. blir väll att lägga dom på data stolen som vanligt , hehe..
imorgon ska jag försöka gå upp i hyfsad tid för att sen släpa med mamma till centrum.. behöver en väckarklocka och så vill jag titta på lite underkläder, hoppas hon inte är allt för svår.. och sen vill jag köpa sushi , var länge sen sist och jag har nästan suttit och dagdrömt om de .. kännt smaken i mmunnen , haha helt sjukt :d
nej nu ska jag nog allt få min sömn... pussar från sömngångaren (a) <3


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0