thuuurstiiig

hej söta läsare , ni trodde väll inte att jag kom upp precis ? nej jag har varit uppe sen drygt 11-11.30 redan , så jag har varit duktig (: '
jag gjorde en hallonsmoothie med apelsinjuice imorse, brukar annars göra med multivitaminjuice men eftersom vi inte hade nån fick de duga.. smakade helt okej , men jag föredrar nog den andra sorten.. funderade på att göra en med annanas men vad ska man ha för juice då ? annanas och apelsin känns väll sådär ...
blir en funderare tills imorrgon , hihi
annars så tänkte jag nu gå ner och fixa nått o käka... får väll se vad de blir.. är inte så jättehungrig än men man blir väll ..
bloggar mer senare då jag lägger upp mina köp o lite sånt..
behöver även städa rummet , hehe... kläder över hela golvet.. not nice ;)
puss


dagens outfit är en oversize t-shirt från monki (köpt igår) och mina bruna shorts från new look (london)
ni kanske ser något ni känner igen på bilden annars ? hehe.. kommer i ett inlägg senare idag

Kommentarer
Postat av: Åsa

anans och apelsin är jätte gott ihop:)

2008-08-14 @ 23:04:24
URL: http://tvins.blogg.se/
Postat av: Ida

snyggt städat du har, haha ;)

2008-08-15 @ 11:19:22
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0