sista sprutan (:

oj , altså jag vet inte hur många timmar jag haft den här "nytt inlägg" sidan öppen nu .. tänkte skriva för flera timmar sen men så blev de visst inte.. men när jag kommer tillbaka till mina dagliga rutiner lovar jag att jag ska börja uppdatera mera , sry
ja idag vaknade jag av att emil slänge telefonen på mig.. inte så kul , de var johanna som ringde och sa att hon hade försökt ringa mig osv.. och att "vi kommer och hämtar dig så du slipper åka buss" då blev man ju lite misstänksam först men sen när jag precis hade slängt på mig några kläder så kom johanna och ellinor på ellinors moppe, dom kom in och jag käkade en snabb frukost innan vi åkte vidare till dom andra som väntade hemma hos emma och sofia , vi snackade ett tag och sen drog vi iväg till en grusplan där vi satt och snackade / spelade brännboll (;
sen halv 3 var jag tvungen att gå eftersom jag skulle ta min sista gardasil spruta.. de gick bra,gjorde lite ont i början men nu känns de inget iallafall =) sen dess har jag väll bara såsat hemma .. på tal om de borde jag städa mitt rum och packa upp min väska snart xD slänger i nya kläder i väskan varje dag.. haha ..
en och jag kollade precis , de finns lediga biljetter till coldplay 17/9 .. måste snacka med gabriella imorgon , viiiiiiiiiiiiiill gå (a) kan nog be mamma att kolla vart de finns platser ledigt... eftersom man måste vara inloggad för att se vart de finns platser,,. vet bara att de finns "ett fåtal" platser kvar ..  
aja nu ska jag nappa ett tag innan jag stiger upp igen
puss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0