simmare.... mmmm...

nu ska jag ta mig en liten nap innan jag går upp runt 3 för att kolla på handboll sverige - brasilien , jag är igentligen ingen handbollsmänniska så jag har ingen koll om brasilien är bra eller ej.. sverige måste iallafall vinna matchen för att gå vidare till slutspel , de hoppas vi på iallafall (:
annars sen så ska jag se 4x100 medley för damer och herrar vid halv 5 , i damernas final är sverige med och i herrarnas är usa med (: två jag gillar speciellt i deras lag är såklart (a) michael phelps och ryan lochte , vilka sötnosar liksom.. och deras kroppar... give it to me :D
vet att phelps kommer simma fjäril i lagkappen men jag hoppas att ryan också får simma någonting (:
pusss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0