regn regn regn...

hejsan allihopa , sry at jag inte skrev något inlägg imorse för jag i stort sett.. vaknade , satte på mig kläder och stack till buseen ... hann tom före mina kusiner till gullmars och de händer inte ofta :o
jag hittade inte så mycket... ett linne och sen på hemvägen köpte jag saw 3 på dvd , eftersom vi ska se den idag så vare lika bra.. den kostade 49 kr så (:
nu ska jag hem till johanna där vi ska se lite filmersss... saw 3 & 4 var de tänkt.. så ska vi käka lite tortelini , igentligen skulle vi käka pizza men eftersom gabriella går på diet så kom hon med ett annat förslag.. så vad gör man inte
hah...  nej nu ska jag packa lite stuffs eftersom jag inte vet om jag kommer hem eller ej... sista bussen går liksom kl 12 , men vi får se när challe ska hem .. imorgon ska jag typ till grönan med nathalie och hennes kusiner ( dom är liksom 3 så man ska fylla ut lite ;)
men kommer jag hem idag så skriver jag väll ett inlägg då , hare

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Mean, nu måste ju jag se dem filmerna själv!!!

2008-08-05 @ 22:26:52
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/
Postat av: annaandersson ;D nathalies kusin.

de va mke mket, kul att ha med dig på grönan :DD

2008-08-06 @ 22:57:53
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/
Postat av: annaandersson ;D nathalies kusin.

de va mke mket, kul att ha med dig på grönan :DD

wops, såg inte att det var nathalies blogg sida som stog där under ._. så jag skickar ett med mitt ist xD .

2008-08-06 @ 22:59:56
URL: http://annayy.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0