myyyys

godnatt alla sötisar, nu ska jag titta på en film sen hoppar jag i säng (:
imorgon ska jag försöka gå upp runt 10 , ska åka till skolan typ... kvart över 12 så då hinner jag fixa mig lite (;
efter skolan ska jag nog gå en sväng till telia och be dom fixa internet inställningar till min mobil... eftersom de inte funkar för mig... sen kanske jag drar hem till nån  , får se om jag går på träningen.. vet inte om jag pallar,, har fortfarande ont i min vad.. de funkar men jag vet inte.. vill ju kunna gå på överlevnadsnatten också , heh
måste packa till de också... men jag hoppas få igång internet grejerna så kanske de blir en mobilblogg från skogen (;
haha nej nu ska jag fixa sängen och mysa lite ... tror de får bli lite riskakor också :d
pussss

Kommentarer
Postat av: tove

OM du kan blogga från skogen och om jag följer med så får jag låna din telefon lite snabbt va :D <33

2008-08-18 @ 00:51:21
URL: http://tovesoder.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0