my big no no

hejsan sötisar, hoppas ni haft en mysig fredagskväll.. de har jag iallafall , blev lite mys med min kära mamma framför tvn , vi (eller igentligen bara jag) tittade på 2 filmer.. evan den alsmäktige och epic movie .. hade inte så stora förväntningar av någon av filmerna eftersom folk sagt ganska dåliga saker om de osv.
men evan den alsmäktige var nog den bättre filmen , epic movie var lite förutsägbar och ganska sjuk ibland...
nu återigen till mitt rat ämne.... pottfrisyren . en kille i evan den alsmäktige var lite söt (:
 men tyvärr.... pottfrillan känns ganska motbjudande....
lägger upp en dagens outfit nu innan jag går till sängs
puss♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0