lugn lördag

hej alla söta , sitter här vid datan nu och käkar lite gott och tittar på american pie bandcamp.. hihi.. jag har lite tråkigt så varför inte... idag har jag sovit ut , varit och handlat med mamma och sen typ bara chillat resten av dan .. har också hämtat ut min mobil (:  just nu har jag lite svårt för smsen eftersom de var helt annorlunda att smsa med 3310:n så jag trycker på fel knappar för mellanrum och sånt hela tiden :o
idag köpte jag också ett nytt antecknings block och en mapp från hemtex , gansska otippat? för 35 kr för båda , de var några fynd kan man säga... får väll lägga ut en bild på dom imorgon eller nått =)
nej nu tillbaka till min pepsi och så kanske jag rensar lite på skrivbordet medans jag tittar
ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0