jag är grymt retro !

gäsp... håller på och packa och de är inge kul ... dels att jag inte kommer på nånting att ha med mig :o
kläder , sovsäck och mat är de jag har kommit på liksom... hmmm....
skolan idag var väl helt ok , vi fick se vårt nya klassrum (såg typ likadant ut som de förra) och vi fick skåp.. jag valde först ett överskåp men då bytte min lärare mig till ett underskåp ... o såklart så får jonathan mitt skåp , "woho" bästa personen liksom.... efter skolan drog jag till telia med charlie och vi fixade min mobils internet och sen åkte jag hem , käkade och kollade lite på tv (:
min väska är helt stenålders -.-  stålram och allt... tog kort på den för er skull , hoppas ni har lite roligt åt den iallafall... stackars mig säger jag bara .....
nej nu måste jag nog byta om till träningen ,
puss



Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0