im fucking pissed off!

woho... vad glad man blir när h&m har fått in alla saker man ville ha i somras nu under rea fliken , allt de jag ville ha i stort sett, fast några saker har man ju kommit över...
bla . den leopardfärgade bikinin i bandeu modell , dock typ i alla utom min storlek men den trillar väll in i guess.. och så axelremsväskan jag var förälskad i , så funderar lite nu om man ska slänga iväg en beställning på väskan , bikinin och mitt ääääääääääääääälskade skärp.... hmm... blir en funderare
men nu måste jag sova
pusssar igen

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-08-28 @ 00:45:43
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0