i'm alive

hejsan allihopa , nu var de ungefär ... exakt 36 timmar sen jag skrev senast... bad me :o
kom hem strax innan 11 idag, gulliga pappsen hämtade mig och min onda kropp vid handenterminalen , blev smått överaskad hur lätt övertalad han var idag.. men antar att han hade lite medlindande med mig
nej nu ska jag gå och sova , vill inte somna på första riktiga lektionen imorgon liksom ,hah .. dessutom har vi monster mats , gassh .. fast han var rätt skön på övernattningsgrejen faktist... även om vi inte fick höra spökhistorien :-(
nej nu ska jag gå och tvätta ansiktet och så innan jag lägger mig och sussar , tror jag går upp nån gång vid 7 imorgon.. eller vid 6 eftersom damerna spelar handboll.. äsch jag får se om jag orkar de.. eller sover vidare (;
pussss



hur cool är inte usain bolt ? han är fan grym.. och grymt avslappnad person , hur skön får man bli ?

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0