i fell in love with a jacket , jacket

gäsp.... nu har jag degat här i över en halvtimme för att försöka komma på nått vettigt att skriva ,ja .. de får väll bli ett lite flummigt inlägg iallafall
mamma och jag var iallafall till farsta för att kolla på jackan som jag bloggade om tidigare... jag hittade den (trodde jag ) och gillade den inte alls... men nu när jag gick in på h&ms hemsida så fanns de en exakt kopia typ... i många fler färger fast i ull och akryl och inte ull och viskos (tror jag?) som den jag hade kollat på ... störande..
men istället så hittade jag en jättesöt annan , i svart.. i lite typ... "poncho" modell , just nu älskar jag den , ååååh (:
den kostade 600 , som den andra... köpte den inte för jag vet inte om jag kommer älska modellen lika mycket sen... vi får se om de blir ett köp . kragen var också lite konstig.. men frågan är om de var för modellens fel eller bara just den jackan jag provade, jaja,, kund inte hitta den på hms hemsida så kunde tyvärr inte visa bild.. istället köpte jag (till allas stora förvåning) en ny tröja , den var verkligen kärlek vid första ögonkastet , herre min gud altså (a) 
den var jag ju såklrt tvungen att köpa , och med vår nya rabattcheck blev den 50 kr billigare , najsigt värre... ville igentligen flirta lite med mamma o få henne o köpa den till mig men icke... men man kan ju inte få allt ;)
lägger upp en bild på den imorgon , nu ska jag sova tungt i 8 timmar innan de blir uppstigning , myyys
pussar ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0