host spott och fräs

hej sötnosar, haft en bra dag?
min har varit helt okej... ingen toppendag men inte så man var helt utråkad direkt...
hade kurs och historia på morgonen .. inte världens bästa start men helt okej , sen åt vi helt okej mat till lunch , bara de att den var väldigt fet ,de liksom typ rann ..
 ni förstår hur jag som försöker va nyttig känner mig ?
matten efteråt var också helt okej , ganska lätt så de vägde väll upp , vi var bara tjjejer i klassen i typ halva lektionen så de var väldigt skönt (:  tur att man han jobba lite innan killarna kom för då släpptes bomben , som jag brukar säga (;
sen hände väll inget speciellt .... bara de att jonte var jättekvick och sprutade sin parfym i mitt ansikte och mun , så utan att tänka mig av ren impuls så spottade jag rakt ut på golvet , hah.... så de är vad jag har gått och luktat i ansiktet resten av dan... sen var jag hemma o sen bar de iväg på träning , men nu ska jag kolla finalen på project runway
pussss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0