ge mig choklaaaad

hej alla söta , jag är trött (ovanligt?) och ska snart krypa till sängs.. ska upp sen vid 4 tror jag ..
dagen började med att jag försov mig  (ännu ovanligare?) blev väckt av johanna som ringde mig vid 11 , aldrig får man sova ut (;
och då skulle man liksom va påväg in till stan så de var ju lyckat... snabbade mig på och en halvtimme senare satt man på buss mot gullmars , på de sättet är jag snabb så de får man väll va stolt över (a)
väl vid gullmars mötte jag gabriella på perrongen mot t-centralen , och de va liksom mening att vi skulle träffas senare eftersom hon skulle till tandläkaren , men då fick jag se henne iallafall , hah
efter en lite rolig historia fick jag med mig maria vid t-centralen och vi mötte upp nathalie ,sofia och emma på monki.. sen flöt dagen på med lunch på coffeehouse by george i souk och sen fortsatte vi mot kungsan och ung08 , efter att vi varit där ett tag så ringde mamma och hoppsan var klockan halv 6 , och jag som skulle ha samling till min match halv 7 , oooops .. på tal om att glömma tider altså (;
matchen gick inge vidare , vi förlorade.. men jag tror att de laget vi mötte ledde serien så .. får väll skylla påde .. :p
i stan hittade jag en bh , en oversize t-shirt , ett par typ leggings och ett par söta trosor
nu har jag iallafall laddat kameran så då ska ni få se min shopping =)
ska även kompensera med de jag inte hunnit fota innan.. devs. grejer som är några veckor gamla men ni inte har fått se än, hihi
btw så är min mobil klar sa pappa idag, wiiihuuuu (:
aja nu ska jag pyyysa
puss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0