återförening (hihi)

hej alla söta , idag har varit en väldigt social dag (om de nu finns nått som heter de x)
träffade alla vid handen ungefär runt 12 (vi skulle igentligen mötas kvart i men vissa var liiite försenade (;
jag , nathalie, gabriella , emma , sofia , charlotta , ellinor , johanna och viking tog bussen 20 över 12 tillslut till farsta .. vi hade de ganska kul , tyckte jag iallafall (?) , vi käkade på vårt kära le crossiant .. eller ja.. de var bara 6 av oss som käkade.. as usual .. jag fyndade lite grejer så de gjorde mig glad (:
2 koftor , 1 topp och 1 armband för cirkus 400 .. och till ordinariepris skulle allt kostat ungefär 1250 .. så de var ju bra =)
synd bara att min mobil är inlämnad och kameran har slut på batteri ( och jag vet inte hur man laddar) annars skulle jag lägga upp dom nu, men de får bli senare i veckan
nu ska jag nappa 1,5 timme innan jag kommer upp igen
puusss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0