08080....9 (:

hej sötisar, sry för den dåliga uppdateringen men har varit lite smått upptagen så jag har inte haft tid till de helt enkelt..
igår var jag johanna och nathalie inne i stan för att kolla runt på 08 dagen.. blev lite smått besviken då de typ inte var nått i kungsan och inga 08 kringlor :o  men vi fick iallafall 08 kondomer på plattan , där man förövrigt nästan blev hög av spraydoften av en kille som gjorde typ graffiti tavlor , hehe.. vattenkriget var nog den roligare delen , haha fan va ägda blått lag blev ändå ... dom röda var mer än dubbelt så många , och dom från gamla stan såg man ju knappt till ? vi såg en kille med en grön tröja och en flagga men inte mer . vi drog hem och jag fixade lite käk till kvällen då gabriella kom över.. sen fick vi vänta ett tag på att johanna skulle komma med bussen , hah .. men jag ska inte klaga (: vi hade mys iallafall.. vi såg slutet på saw 4 eftersom gabriella inte hade sett slutet när hon drog hem i .. tisdags?
sen såg vi envy och 40 days och 40 nights (typ dom ända filmerna jag har hemma *heh* pinsamt *)
vid 3 var den sista filmen slut och då ville jag kolla lite på tv eftersom os sändningarna började då... känndes lite komiskt eftersom vi inte hade lagt oss.. på morgonen vaknade jag av att nån snarkade... tog förgivet att de var gubbi eftersom hon somnade lite under filmerna igår och de lät typ likadant.. så jag i hopp om att hon skulle sluta killade henne under foten och till slut la jag min kudde i hennes ansikte och då vaknade hon, haha .. sen så kom vi på att de va stahl och började pilla på henne .. sen så började jag titta på lite fotboll .. så såssade vi ett tag innan vi käkade frukost och sen gick tillbaka och såsa (;
vid 2 åkte dom hem och jag bakade sockerkaka som blev helt fel , tog liksom samma gradantal och samma tid som i en vanlig ugn .. smaarta jjag (: de har iallafall blivigt till en tårta med ett lager nu , och moster lärde mig att göra en marsipanros och jag va faktist riktigt skillad efter ett tag (a) har också käkat cammenbert precis så de blev lite dubbel efterätt .. just nu försöker jag hitta nån bra film att se på ... just nu lutar de mot tenacious d .. fast de började inte förens kl 23 , blir kanske att kolla på lite os och va lite social (:
puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

men guud att göra marsipanrosor är ju sketa enkelt!!!

2008-08-09 @ 22:05:38
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0