plugg problemas

tjafan, räknade blogginläggen som blivigt denna vecka. inte bra
men nu sitter man i "master-stolen" så de kanske blir något bra av dehär?
jag och brorsan byter data lite tillfälligt nu då han ska fxa över låter till sin ipod ( ni ska höra hur jag säger iiiiiipod ;d)
så jag har väll inget emot att sitta här då, tror inte de blir så långvarigt direkt.
jaja, allt gör man väll för lite datatid. imorgon ska vi börja på ett engelska projekt, just nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva om... min lärare vill att jag ska göra något med fokus på de muntliga och något jag har mycket åsikter om(kanske för att jag pratar bäst då? men jag skriver ju bättre när jag är motiverad också iof. vem gör inte?)
och där kommer mitt problem, vi har så fria tyglar att jag inte har en aning om vad jag ska göra om.
vet ungefär hur jag ska lägga upp arbetet, men där slutar de. tänkte skriva om privatliv, men man ska väll ha nån fakta typ.. så där sprack de med typ..
aja nu tänkte jag checka på mästarnas mästare, så långt jag hinner innan brorsan e tbx

puss


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0