plugg i paradiset.

hmmm... asso jag vet inte riktigt vad jag ska säga till er söta,
har så mycket att berätta om, men jag orkar inte skriva..
typ all min lediga tid (som inte handlar om att käka god mat eller steka vid poolen, eller va i nått shoppingcentrum förstås!) ägnas åt min söta "lilla" pluggdator... idag dissade jag tom. poolen ett tag för att ägna lite tid med den..
sorgligt, men imorgon måste jag mejla in lite arbeten, lär bli på kvällssidan, eller åtmindstonde på eftermiddagen. jag ska skriva klart mitt projektarbete och allt annat. är inte klar med något, allt är väll typ halvgjort.. men jag har lite svårt att avsluta. sätta in någon klatchig pungspark och någon "huvudet på spiken-analys"
bläääh... men jag måste ju säga att de faktist är lite lättare att plugga här, inget internet på rummet, så de distraherar mig ingenting. dock har jag blivigt besatt av kortspelet kungen! ni vet dom kortspelen på datan som man typ smått lagt märke till förut, men aldrig typ gett sig fanken att spela. ja de gjorde jag en gång, och från att statistiken stått på 0 spel är den nu uppe i 120+ heeelt sjuuuuukt! jag har också tagit mig tid att läsa ut 3 böcker, har ungefär 50 sidor kvar på min fjärde, eller egentligen är de en bok, "linas kvällsbok 1&2" men jag säger två böcker för de låter bättrre (;
nu blir min svenskalärare glad! juuuuste, jag kom ju på vad jag såg när jag och mamma var och shoppade i atlantico!
en tshirt som de stod I "hjärta" och sen en pudel, hahahahah! skoja inte vad jag skratta!
hade lust att köpa den, men den jäveln fanns bara i stlk s, satt som ett jävla korvskinn! men jag klämde på mig ett för att ta en bild iallafall.. alltid något ^^
ja nu ska jag väll läsa lite och försöka hålla mig uppdaterad på bloggfronten, nu när jag hittat till hotellets trådlösa, i receptionen! så dum jag varit.... så nu sitter jag på mammas söta data min pluggdata och skriver, går så mycket fortare att skriva nu! nej nu ska jag läsa lie, skriver ett sammanfattnings inlägg över några dagar senare! (men för er lär de ju inte va nån skillnad eftersom ni ändå läser det imorgon?)
puss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0