las palmas

hajsan hejsan (:
sitter har nu och tar en snabbis(vid datan)
har precis kommit tillbaka till hotellet efter en svang till.... ja vafan hette de nu igen..
puerto de mogan tror jag ? ligger upp mot vastkysten, sen gjorde vi lite sightsing via bilen..
ja.. lite resumè over senaste dagarna da, i fredags var jag och mamma en svang till las palmas, eftersom vi hade hyrt bil. pappa golfade i ett stalle som hette telde sa vi lamnade av honom dar, mamma och jag gick langs en aveny som hette... ohh.. vad de nu va igen ^^
kopte ett linne och en top pa benetton, sen blev de en sot tee pa ett stalle som hette typ "ousho", den var sot, var en figur fràn "loonley toons" om ni fattar? katten i den serien iaf, den som haller pa med pip, fett sot iaf!
i ovrigt var jag inte sa taggad, tittade pà en kjol pa butiken stradivarious som vi hade varit pa i bellavista innan, en ljus lila volangkjol, kostar 200. men funderar pa att kopa den senare, om jag inte hittar nagot annat.
men vi akte ifràn las palmas och vidare till " las terazzas" som var ett kopcentrum i telde. dar hade de betydligt battre priser, hehe...
jag fyndade med stort F pa en zara affar som hette " Zara reduced"
under en liten skylt dar de stod 0.50e sa hittade jag tvà par jeansshorts i min storlek, wihhu
de ena var vita och de andra var bla och lite typ... "missf´rgade"
sedan hittade jag aven en munktroja i kort modell, den var svart med en silvrig dragkedja, kostade runt 20 lappen
frásht att komma ut darifran med 3 plagg som tsms kostade runt 30 spann, aahhhh
nej fàr skriva om g`rdagen senare, nu ar skylten namnligen rod, puss!

Kommentarer
Postat av: tove

vendelsö ik F94 ;) hehe

2009-03-01 @ 20:17:19
URL: http://soderstromtove.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0