friday night fever

jahapp, nu sitter man här med största snöstormen utanför fönstret. lyssnar på lite musik jag ska ha med till tjejerna ikväll. johanna bad om lite skönt dunk så de blev emils skivor, sitter just nu och lyssnar på hans "fredags-låt" och då märker man hur tomt det är i huset. sitter med musiken på högsta volym och försöker tona ner tystnaden. annars är de ju alltid han som springer runt och ropar och skriker och spelar hög musik.. nej nu ska jag nog börja packa väskan för kvällen och sedan käka lite makaronipudding, mumsigt (;
lär bli ganska dålig uppdatering ändå under helgen, kanske kommer in nått inlägg imorgon när jag kommer hem på kvällen, men vi får se
pusss!


Kommentarer
Postat av: tove

Du har bra stil, hjälp mig att välja bankomatkort lilla erika :) <33

2009-03-29 @ 21:13:50
URL: http://soderstromtove.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0