ut-gråt-slut

hejsan alla, sitter här vid datorn och deppar lite.. vi har haft en sådan underbar klass!
att avslutningen var känslosam var en lugn underdrift. jag säger bara charlotta som grät sig igenom hela avslutningen, gumman då! <3
de var en grym stämning i fredrikas aula där hela skolan var samlad. jublet ville inte ta slut, och jag insåg att jag verkligen kommer sakna skolan. man vet ju inte hur de blir i den nya, men de kommer bli bra, visst?
efter slutet var vi kvar i typ en timma och grät utanför, allt bara brast för alla och vi gick runt och kramade alla hejdå och grät lite till. efter att vi tillslut lyckats skilja oss åt åkte jag hem en snabbis, käkade gott och sen kom jennifer hem till mig och vi åkte vidare till gabriella. där var vi massor av tjejer som snackade minnen och skrattade. jag tror inte det var någon som grät av sorg längre, vi grät av glädje! vi tänkte på allt vi upplevt tillsammans under alla dessa år. och de var då inte lite! kom hem för runt en timme sen och sitter nu och myser framför finalen av projekt runway, dock har jag lyckats ha inspelningen pausad i typ en timme mitt i kortos visning (a) men nu ska jag hugga in på en liten tårtbit och ha lite ego-mys (:
sedan vill jag också tacka päronen för den jättesöta buketten med rosa rosor jag fick när jag kom hem, vi skulle ätit tårta också men jag sprang iväg till tjejerna.hoppas de förstod det, men tack ♥




sötaste oranga tårtan jag fick, hihi
sen den lilla blomman som ramlade av och fick sitta i en egen vas :(

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0