tjuhuuu

hej alla söta, sry för detta lilla mini-uppehåll jag har haft
jag har kännt någon slags kris de senaste dagarna om att jag inte ska ha tid att träffa kompisarna mer sen i sommar, så därför har vi kört lite kvalitetstid nu, efter skolavslutningen var vi som sagt hemma hos gabriella.
på torsdagen firade vi tvillingarna och var därmed hemma hos dem och sov. på fredagen träffade vi lite sköna boys i gudö, sen åkte vi hem och sov hos mig. på fredagen hade vi en mysig kväll med tjejerna hemma hos nathalie med singstar och jaquzzi. på söndagen jobbade jag och sedan blev de hemmakväll med sims, höhö
sedan har veckan flytit på, igår var jag mest hemma och vilade mig. sedan tränade jag för första gången på typ minst en vecka(!?)
sen idag hade vi "kalas" hemma hos challe med kakor och pannkakstårtor, höh
sen har jag även spanat på en ny data med pappsen, och nu är jag typ kär/besatt av denna sötnosen.
perfekt storlek, jättesöt och ett bra pris :D
ska övertyga pappa om att beställa den på nätet imorgon så kanske vi kan hämta upp den innan vi åker bort (:
wiiie på den, men nu ska jag sova. imorgon måste jag städa mitt rum.. de ryktas om att de ligger en belöning i luften...
eller man kanske slipper straffet om man inte skulle göra de? hmmm.. de återstår att se!
see u later aligator
hö-hö

awwh, är den inte fin? tydligen i "espresso" färg. men whatever. 12 tum är den iallafall på (:

Kommentarer
Postat av: Åsa

den var snygg!

2009-06-17 @ 18:20:24
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0