plugg+tv=mys?

hejsan alla glada prickar, idag är de söndag = (dö)ångest
har precis köttat i mig en go hallon&mintchoklad milkshake... riktigt smarrig!
tänkte säga att den skulle kompensera för de onyttiga jag inte åt i helgen, men de är väll o ta i lite *slänger en blick på den tomma chipspåsen*, tur att man gjort sig av med colaflaskorna. annars kunde de här nästan vara en brottsplats.. heh...
annars sitter jag o funderar lite över mitt so-arbete, delvis över hur jag ska lägga upp min undersökning& lite olika comunitys/chatter som jag tänkte skriva lite fakta om. arbetet ska inte vara inne förens slutet på nästa vecka så jag har väldigt svårt att jobba. de där med plugga så man har tid över till annat kan man ju inte påstå att jag tagit mig åt speciellt mycket. ända gången jag presterar något i skriftlig väg är under tidspress, annars inte
har lyckats klämma ur mig en futtig inledning och en liten snutt på faktadelen. med liten menar jag vääääääääldigt liten, nästintill obefintligt mycket.
men nu börjar jag hamna lite under press här, dags att skriva klart berättelsen i svenskan som jag inte gjort, in imorgon, yes!
tror jag tar plats i sängen o skriver till 2½men i bakrunden, mys (:
pussaaar

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0