mellanlandning

sådär *puh*
förstår mig inte på folk som orkar springa runt med sina datorer och koppla in o ut hela tiden, tänk hur många timmr man skulle lägga på de, de vill jag inte ens tänka på.
ja nu sitter jag här med tangentbordet i knät. dels för att alla andra grejer i mitt rum råkar vara fullt av saker, förutom golvet. helt otroligt egentligen,men de finns ju en anledning...
mina kläder har nämligen förflyttat sig upp till sängen. ett ungefär 2m högt berg skulle jag säga...
nej de får jag ta o reda ut snarast... men först ska jag nog ta mig ner till köket (närmaste stället i huset som har vatten) och fixa mig en stor kanna med isvatten.. sedan ska jag belöna mig med lite riskakor och dumle medans jag städar.
låter gott, hihi
på återseendéeee


en snöig dag ute på landet, skona var knappt synliga. kan vi inte ha de så nu, istället för den futtiga pudersnön?


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0