maspalomas

hejsan sotisar, sitter har nu pa hotellet och skriver... tusan for att de inte finns bokstaver... riktigt irriterande!
ar hyfsat moderna datorer dem har har, skype och msn, men tror inte jag hinner de nu, har námligen 9 minuter kvar pa tiden.. tog en kvart. tror vall att jag har tid att skriva mer nan annan gang, men just nu ar jag pank... kostar 1euro for en kvart, sa helt ok anda.. vad ska jag saga mer? flyget fran arlanda strulade sa vi blev 2h forsenade.. inte kul att sitta pa ett flyg i 2h utan att ha kakat frukost... -.-
har utforskat omgivningen lite har, de vi har hunnit med typ,. vi har hyrt cyklar som vi àker runt pà lite ocksa, spanat in shoppingen lite i playa del ingles och de "stora" faro2 i maspalomas. imorgon bitti ska vi àka till ett info mote i san augustin sa om inte allt ar stangt pa sñndargar sa kanske de finns natt kul shopping dar?
nu ska jag nog forsoka uppdatera mig lite i andras bloggar innan tiden tar slut, ska forsoka uppdatera senare under veckan nagra ganger.. men vi far se nar
puss alla mina sotingar <3

Kommentarer
Postat av: tove

hihi , jag tror du är på samma ställe som jag var på :D världen är liten ibland , ha det så roligt <33

2009-02-22 @ 12:13:39
URL: http://soderstromtove.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0