lets go bananas!

hejsan, nu har jag suttit här o lökat alldeles för länge vid datan.
ska nog ta och fixa mig en skål med äpplen och sen tänkte jag slå mig ner till andra delen av systrar i jeans 2
sedan blir de lite spanskaplugg och tidig säng, skippade träningen så jag skulle kunna få sova, & plugga
nej puss på er söta (:
vad gillar ni den nya textstilen/färgen på inläggs rubriken?
 fräscht med nått nytt tycker iallafall jag!



är de något fel på mig? känns som att jag bara trycker i mig masas frukt och sånt nu, eller njaaa...
*tänker tillbaka på dagens micropizza med extra ost*
jag är nog "even" med mig själv nu :p


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, jag gillar det nya! Det är faktiskt riktigt fräsht!:)

2009-02-10 @ 15:07:48
URL: http://lotteas.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0