i just want to eat it


jag har ett tag varit inne på att beställa från asos nu när de har erbjudande om frakten
jag behöver en ny bikini och så har jag alltid varit sugen på att testa sidan i övrigt, mycket söta grejer
funderar på att göra en beställning ikväll, den skulle nog innehålla den här bikinin, toppen och de söta underklädes-setet på bilen. rosa volanger och svarta rosetter, ögongodis kallar jag de (:
de ända jag är lite osäker på är storlekarna, har två bikinis i engelsk storlek som jag köpte förra året, de var storlek 12, jag vet inte om de var lite små i storlekarna eller nått, för de är precis att de passar mig, och nu funderar jag på att köpa en 10a. någon som vet bättre om storlekarna än jag ?

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0