helgens ståhej (?)

♥wopsi, så har dagarna flygit förbi igen.. och jag har inte bloggat sen i fredags, lördags(?)
men tiden har lite runnit förbi så de har inte blivigt mycket data, eller nja.. lite då..
i lördags så var jag på kräftskiva hos kusinerna, bara ungdomar där så de var ju skönt..
blev hämtad av brorsan och vidarekörd till nathalie. där hade vi en mysig kväll med jacuzzi och lite film (:
på söndagen var de fint väder och då passade vi på att bada lite i poolen, resten av dagen spenderade jag hemma och degade. osocialt men behövligt för lilla mig.
fick lång sovmorgon eftersom jag började 12, sköööönt (:
hade bara mediaproduktion i 3 timmar, där vi skulle skriva manus till vår stumfilm som kommer bli ca 2-3 minuter.
på kvällen hade vi match mot västertorp, den vann vi med 6-0, en riktigt bra match från vår sida också.. hoppas vi kan klättra lite nu i slutet på säsongen och spela i 4an nästa år!
idag släpade jag mig ur sängen vid 7 -.- fy f a n säger jag bara. blööööhhh
började halv 9. hade lektion i samhälle, mest diskussion på schemat. sedan fick vi även reda på mattegrupperna.
hamnade i grupp 2 som tydligen är den snabba gruppen, jag som mest chansade på uppgifterna på diagnosen (I)
sedan spelade vi in vår stumfilm, ganska kul om de inte vore för att jag och louise fick dras med några gnälliga gruppmedlemmar -.-
den kommer nog bli ok iaf, och nu sitter jag här hemma.. ska snart fixa mig lite för att åka och träffa brudarna.
vill snacka av mig lite, känns inte som att jag känner någon i min klass tillräckligt väl för att dela med mig om vissa saker än :p
vi ska även typ picknicka så de ska bli mysigt!
see u later ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0