a new start?

hejsan hejsan (:
sitter här med en liten skål med utsökt chokladglass, mumsi!
tittar även på du är vad du äter, de går verkligen ihop ;d
sen försöker jag även pilla lite på mitt engelska arbete, börjar få lite panik... nämligen så att jag ska redovisa de på fredag, troligtvis iallafall! och jag ska göra en mindre intervju/undersökning som jag knappt börjat med "/
förutom skolan känner jag att jag börjat få stor motivation, bara sådär...
jag är taggad på att träna, käka(frukost i stort sett) och att rensa upp ordentligt i garderoben! skolan är väll helt okej. inte så supertaggad, men de funkar ju helt enkelt..
men nu har jag och charlie börjat planera "inför sommaren" träning
jag är supertaggad, senaste budet har varit att börja simma. de tycker jag låter trevligt!
som förredetting så ser jag ändå ett stort nöje i att simma, och ändå tränar man så många olika muskler
sedan har vi också vart ganska på att börja gymma, jag älskar att träna i maskiner. dock har inte hänt så ofta direkt.
speciellt att träna benen, men nu skare va focus på kaggen minsann, för att bli lite mer motiverad ska försöka söka upp lite nya träningskläder, köpte nya springskor idag. men om vi ska börja simma är jag sugen på en baddräkt, vilket är mycket lättare att simma i, har varit lite sugen på baddräkten från h&M, får se om de blir ett köp!
annars har jag spanat på en chockrosa sportbh från champion, me like!
nej nu ska jag skriva över från engelskaboken till datan, sen ska jag rensa garderoben, bilder kanske kommer på bloggen sen (:


lockande?

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0