långheeelg

tjuuue, sitter här framför datan samtidigt som jag kollar på programmet "tjock - och stolt", tror jag ska byta nu.
de är rent utsagt hemskt att kolla på! hade förhoppningar om att scrubs skulle gå, men icke.. brukar alltid vara när jag zappar runt.
idag har vi haft nationella i matte, gick bra. fick alla rätt på första delen fick jag reda på =)
men andra delen gick lite sämre... var lite trött i huvudet efter all huvudräkning.
men tror inte att jag kommer sänka mig bara för de, så jag känner mig lugn.
fick också reda på att jag hade väldigt bra på svenska läsförståelse,
bland dom bästa i klassen :o
de glädjer mig eftersom svenska ändå inte är mitt starkaste ämne....
i idrott tänkte jag därimot höja mig, och de känns svårt nu när vi kommer mot teoridelen.
bläääähhh, typ 50 instuderingsfrågor tror jag vi fick ?
imorgon skulle vi vart lediga, då vår engelskalärare är ledig och rättar np..
men jag måste till skolan för att göra ett äckligt kemiprov
en liten ljusglimt är väll att min fina väska kanske kommer i brevlådan imorgon (:
nej nu ska jag kolla på simpsons, alltid nått
pussar!

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0