de går bra nu, kompis de går bra nu

hejsan alla (:
sitter här och är lite allmänt trött, ska snart pysa iväg på träning.
är supertaggad i mina nya skor, men är väll en smula rädd att min värsta(okej inte min värsta men ändå en hemsk en!) farhåga... fötterna kryper redan, men ska försöka slå bort tanken.
träningen slutar kl 9 och då ska jag hem och slut-knåpa på min uppsats. har frågat några kompisar om lite åsikter och de ska jag nu baka in i en liten "undersöknings-" bit. sedan ska jag nog analysera lite. får se hur slutresultatet blir. imorgon ska de presenteras i skolan iallafall!
sen är de helg,, yääähhhhh
tror vi tjejer planerar o grilla eller något på lördagen, sen vet jag inte hur de blir på fredagen eller så, nått ska väll klämmas fram (:
på söndag är de sen seriestart i fotbollen, kommer nog inte spela men hela laget ska dit och kolla iallafall.
på måndag har vi studiedag och på fredag har vi hemstudiedag, najs vecka på g
endast 5(?) veckor kvar i skolan :dd
nej nu ska jag dra lite i brorsan så vi åker snart
hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, du e allmänt trött och jag är allmänt glad ;)

2009-04-16 @ 22:01:19

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0