challenge

ja emmma "utmanade" mig att svara på dem här frågorna.... så varför inte säger den som inte orkar läsa svenska boken juuuuust nu (;

Ta närmaste bok och slå upp sida 18 , rad 4 - vad står de där ?
- "ihjäl sig . till och med när de regnade den fjärde kvällen " där förstod man mycket eller? (;

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan , vad rör du vid?
rosetten som går runt mina gardiner....

Vad var de senaste du såg på tv ?
såg nyss hells kitchen , gordon ramsey är ju bara så skön! :d

Utan att se efter , gissa vad klockan är :
haha men vafan.. kollade ju för några minuter sen och då var den ju kvart över xd
hmm.... kaaaanske 20 över ;o

Bortsett från datorn , vad hör du just nu?
bortsett från mina hurtiga fingrar på tangentbordet så är de bara min väckarklocka... (den låter ganska mycket)

När var du senast utomhus och vad gjorde du då ?
ja de var väll för snart 2 timmar sen , var ute och låste cykeln efter jag vart på träning (;

Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen ?
dagens avsnitt av topmodel på youtube... blev riktigt sur :-(

Vad har du på dig ?
hahah ... ska man ge detaljer eller.... haha..  min rödblommiga sköna badrock och trosor , dvs topless (;

Drömde du något inatt ?
vet inte om de var inatt men de var några killar i en parallellklass som jag var typ hemma hos... och jag satt där typ med ena killens mamma och typ strulade med en av killarna.. sen typ spelade vi bandy... lite sjuk dröm , kanske för att jag typ bara vet vad dom heter och hur dom ser ut , aldrig snackat eller något sånt.. haha...

När skrattade du senast ?
när en snubbe i hells kitchen blev sur för att tjejerna typ bankade hälleflundra så de stänkte på killarna ( dom hade förlorat en tävling så de var liksom deras straff) och då säger typ den nördigaste killen
- jag blev typ fett sur , de stänkte och jag hade en jättedyr parfym
hahah... kanske lite svårt att fatta men =)

Vad finns på väggarna i rummet du är nu ?
typ... målarfärg, blommig tapet och två tavlor med blom"tryck" .. men jag ska typ sätta upp 1 eller 2 till sånna.. men dom är små... så ni fattar :p

Har du sett något konstigt på sistone ?
nja... konstigt och konstigt... stod typ värsta svettig och helt röd i ansiktet på träningen , så åker 3 snubbar förbi på en moppe och man hör dom ba ' tuta tuta tuuuuuutaaaa'  och så ba "dööööööötttt" (tut-ljud)
de var väll en lite konstig syn om man säger så.... jag stod typ helt oangaskerad och tittade dit så kommer dom .. hah... undra om de va nån annan som såg dom än jag :p

Vad tycker du om den här utmaningen ?
haha najs.. men undra om folket förstår humoren i mina svar xd

Vilken var den senaste filmen du såg?
hmm.... tuff one.... tror de var juno som jag såg hemma hos kusinerna i lördags

Om du blev multimiljonär , vad skulle du köpa?
nu? om jag blev typ som blondinbella o ba typ blir stormrik över en natt skulle jag nog.....
spendera mer pengar på kläder ... sen typ skulle jag nog vilja flytta .. men ändå inte eftersom jag är så hemma kär...
tror jag skulle spara mycket pengar, så kanske ge nått till välgörenhet antar jag .. så inte alla pengar går åt till sånna onödiga saker som kläder ;)

Berätta något om dig själv som folk inte känner till
något som mina kompisar inte känner till skulle nog vara svårt... men för allmänheten (dom som inte känner mig mer än ytligt) kan jag väll berätta att jag har en tendens att alltid vilja ha rätt.. så är jag en dålig förlorare , gillar att skylla på andra när saker går fel....

Om du skulle kunna förändra EN sak i världen utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle de vara ?
öhh.. har faktist ingen aning... skulle nog vilja att man slapp betala tull och sånt.. om man bara tänker på mig altså (;

Tycker du om att dansa?
njaaa.... sån här gruppdans , not my style direkt... men på fester och sånt kan de väll vara helt okej , men de beror ju på :p

George bush ?
öhhh... ful gammal gubbe.... men kan ju inte påstå att han "derek obama" är så het heller....

Vad skulle dina barn heta ? pojke resp. flicka
en kille skulle nog heta...... hhmm.... har inte direkt funderat... man vill ju inte ha nått normalt men inte något helt udda direkt... en tjej skulle nog kunna få heta... äsch jag vet inte (:

Skulle du någonsin kunna överväga att bo utomlands?
om jag vore rik och kunde besöka min släkt ofta skulle jag nog inte ha nått imot de !
men iof om man e rik så har man ju råd med mer semester... då kan man ju lika gärna bo hemma :p

Vad vill du att gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten ?
vafan är de ? något kul kanske... något oväntat ..
som en .... pungspark :D

4 personer du till ska svara på de här frågorna -
♥ Sofia
♥ Johanna
♥ Ida
♥ Åsa

nej nu tog de mig faktist 20 minuter att göra den här grejen ... måste läsa lite innan jag lägger mig och sover,
puusss


Kommentarer
Postat av: gabriella

va söt du e,

annars heter han barack obama

2008-09-26 @ 09:15:10
URL: http://gabriellla.devote.se
Postat av: Sofiia

Hahhaha, jassååå ;) Vad är det för paralellklass-killar du hade lite småkinky drömar om då?



Dessutom "Derek Obama" HAHAHA han heter ju BARACK OBAMA!!! haha men ja vet inte, garva loss lite där alltså ;)

ps: Förstår preeecis din humor, skitskön ju, puss puss :P

2008-09-28 @ 17:01:23
URL: http://zofias.devote.se
Postat av: Spådam Annki

Hehe : ))

2008-10-13 @ 23:49:57
URL: http://kartomantik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhopp kikar in:) hoppas du haft en trevlig kväll! Godnatt!

2008-10-13 @ 23:57:14
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0