i just wanna go to sleeeeppppppppppppppp....

gäsp... hej sötnosar iaf (:
ska snart hoppa till sängs , redan tänker ni väll då , men under hela skoldagen idag har jag gått och tänkt , ' jaaa... när jag kommer hem ska jag ta en lång och välbehövlig powernap'
men ddagen blev väll inte riktigt som jag trodde,...
morgonen började med att jag gick upp typ 15 minuter innan jag typ ska gå till bussen... jag skyndar mig och står på busshållplatsen när bussen kommer , och vad händer inte då !? jag fiskar i fickan efter busskortet , som självklart ligger kvar i min andra jacka som jag hade när jag jobbade.... greeeeat..
jag går till sågen där jag först missar första bussen , blev 840 tillslut . jag kom i tid iallafall . fick mitt skärp från gabriella (: tnx gumman (a)
första lektionen hade vi slöjd och vi skulle söka information om ekologisk bomull , vi fick ha datorerna i typ 5 minuter innan monster mats kom och tog över så jag och charlie hann inte få ut så mycket information.. hela lektionen va bara slö och jag satt och ville bara däcka på bordet medans jag spelade tetris , hihi (a)
på lunchen var de äcklig köttfärslimpa så vi drog till centrum där vi kollade lite kläder osv.. jag köpte en cheesburgare för bara 12 kronor på mcdonken . men de är väll ingen big deal ? :o
på eftermiddagen så hade vi spanska , chill lektion där vi i slutet såg på ellinors sniffarklipp på youtube :d
efter de hade vi studietid och då skulle vi spela in vårt matlagningsprogram. de gick väll helt okej antar jag , haha
jag typ glömde ord och började skratta... vi får se jhur de färdiga resultatet blir ,.. hehe
men sen skulle vi sätta in vår "kaka" i kylen för att kyla den (mohaha de ddär var fyndigt) , då filmade en grupp imellan , sen trodde vi att de skulle va vår tur igen men johanna och ellinor hade försvunnit så vi fick vänta en till grup... och en till grupp .. vips så var klockan typ 4 !? resultatet blev nog lite mer lyckat den här gången ;)
sen gick vi en sväng i centrum o köpte lite bacon , en kjol till nathalie och charlie köpte lite presentsnören ;D
när jag kom hem var klockan typ..... 10 över 5 typ? eller jag har ingen aning...
då tänkte jag att jag först skulle käka nått , sedan nappa lite .. men sen satte jag på datan , rensade sängen från grejer och så satt jag vidare... bra man är på att slita sig liksom... så satt man kvar i stolen på en hög med kläder... haha!
sen vips så blev klockan 7 och jag tänkte gå ner och försöka sova en stund i soffan , men fastnade vid 2½ men istället... sen blev de next , top modell och 'vem kan slå filip och fredrik' , höll faktist på att somna i slutet ,,,.
så jag har inte fått ta igen någon sömn ..
imorgon ska jag inte göra så mycket.. har utvecklings samtal , so och matte i skolan.. sen har jag innebandy men har fortfarande ont i häcken och allt så jag vet inte om jag orkar..
vi får se helt enkelt!
ppuuussss





 

nu måste ni välja , vilken ser godast ut ? tro de eller ej men de är samma kaka ( gjord på olika tillfällen)

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0