nobody knows.. the way it's gonna bee...

uscheliuschusch ! har nyss gått den längsta och värsta kilometern i mitt liv , fy fan säger jag bara...
tänk er att ni går med ben som är heeeelt stela och knappt går att böja , man haltar fram i fotbollsskor och får därmed ont i knäna , känner sig smått svimfärdig efter att ha spelat alla 90 minuter på matchen och är trött som fan , magen gör ont och
*äääääääääääähhhhhh* och så flög en fluga/mygga in i munnen när man skriver som sätter igång kräkrefleksen så man spottar ner hela golvet.... greeeeat.... kompis de går bra nu !
de ända positiva med kvällen är väll att vi vann matchen , jag fick spela mot min innebandykompis hela matchen , heh...
men de är väll något iallfall (;
*börjar hosta efter flugan*  .... greeeeat.. de ända jag vill göra nu är sova , men tyvärr måste man ju plugga... aja
jag bjuder er på en låt för kvällen då , en av mina favoritlåtar faktist... nästan (:
 piggade upp mig på hemvägen iallfall , den piggar upp mig , skön låt
pusss



stand by me - oasis

Kommentarer
Postat av: gabriella

jaha, ved det den du menade, men den har jag hört

2008-11-10 @ 14:39:18
URL: http://gabriellla.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0