"plugg"

hejsan mina söta pinglor , hur mår ni ?
jag mår helt okej , huvet är helt slut men jag är glad.,.. dock känner jag mig ganska ensam , höstmys hallå liksom?
de är ju en helt annan sak att mysa med kompisar som att mysa med någon man verkligen tycker om . saknar.
kännde liksom ett stort hål i mig igår , ett hål av ensamhet . som bara en person kan fylla
*bbrrr* nu får jag såhär rysningar . jag kan inte ens titta på en bild utan att jag ryser . fan vad jag saknar när jag ser gamla bilder..
annars då , jag sitter och kollar på repris av hål i väggen  , smuttar mjölk och lite banan medans jag fortsätter på min sygrej i skolan , ska brodera gansak mycket så jag måste jobba in lite tid . motiverar mig själv med lite fazer med marianne , mums!
ikväll händer inte så mycket, blir väll hemma och ta de lugnt i guess
fy vad skönt med lov , helgen har gått så snabbt att jag verkligen inte skulle kunnat ta en måndag redan imorgon . usch!
nej nu ska jag fortsätta här , puss på er

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0