ångest

hej hopp i lingonskogen , allt bra med er ?
jag mår sådär... sitter och käkar riskakor och deppar över min onda fot...
först hade jag ingen aning om varför jag hade ont. sen kom de till mig att de antingen kan ha varit när jag , jonte och jens slogs med pinnar efter skolan... tror nog de var då,, men grejen var att jag hade skor på mig.. hmmmm... kanske var någonting som hände med oskar då .
suck..
har suttit och bläddrat i gymnasieguiden och deppätit choklad, nu ska jag nog kolla på kläder till skolfotot, kanske vila lite på sängen(men just nu är den full av ren tvätt) och sedan plugga eko bomull , lite matte kanske och so .
klockan 9 tänkte jag belöna mig med att kolla på prinsen och jag som går på 3an , sedan är de direkt till säng, man vill ju inte ha några fula ringar under ögonen direkt!
skriver nåågra inlägg sen
pyssss

Kommentarer
Postat av: emma

du kanske fick ont i foten när du och jag tävlade till slöjdsalen och du flööög in i väggen!?

2008-10-07 @ 19:29:04
URL: http://www.emmazblogg.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0