ZzzZz

nu skkaa jag gosa ner mig under mitt täcke , liite tidigare än vad jag brukar?
men ska iof läsa lite engelska också , så de får jag väll fixa . imorgon börjar vi lite senare än vad vi brukar på måndagar så de är ju skönt iallafall , sen har vi so , engelska och studietid. vi har faktist inte sååå mycket att göra just nu . en filmgrej som vi ska lämna in på onsdag tror jag ? sen har vi inget i matte (eller okej , jag är klar) eller svenska . och de ända vi har i engelska är att läsa och plugga till ett litet verb prov, i spanskan har vi också ett litet prov.
aja, ska sluta rabbla upp saker och köra näsan i boken , hoppas jag inte somnar bara
pusss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0