reseach

hejsan sötnosar, lessen att jag inte skrev igår. kom hem pretty sent efter att ha vart i stan och letat present åt challelito (:
och när jag väl ville skriva så laggade tangentbordet sönder. kanske för att jag spillde cola över de och sen var cpade när jag försökte torka de (a)
sitter här och lyssnar på radio, hah ... ovanligt verkligen. och vilken låt spelar de inte om inte denhär , fan va sjukt. så fort man sätter på liksom , hela tiden! satte på och hörde den typ i förrgår med. skumt.
annars håller jag på att hänga in lite kläder i garderoben... och funderar vad jag ska ha på mig . hmmmm..
sådär, efter lite letande blev de en plommonfärgad blus och ett par jeans , lite vardagsfin sådär
nej nu ska jag fortsätta letandet efter bikini underdel , puss!


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0