skön vecka helt enkelt

hej hopp i blåbärsskogen
hur mårs de idag?
jag mår toppen , skolan är skönare än aldrig förr faktist . tycker faktist de är småkul att jobba nu , helt otroligt. men de kanske är för att man får lägga in mycket mer tankar och åsikter, egna berättelser och sånt . vårt arbete handlar ju om att kunna relatera historia till sig själv . de kan jag mycket väl göra, på olika sätt . och jag blir bara ännu gladare när jag kollar på vad som händer resten av veckan , tack gud för sådana här veckor! *kniper händerna*
onsdag(imorgon)- jobba hemma med so , typ ringa farfar och höra lite . träffa emma i skolan kl 11 för möte med matrådet , sedan åker vi till energikällan och käkar lunch , lyyxxxx... stackars er som har matte *hihi*
jag borde verkligen satsa på att bli matkritiker , för de är en annan sak jag är väldigt bra på :d vilken linje går man för att bli matkritiker ? höhö . sedan har jag träning som vanligt
torsdag - sovmorgon till 11 igen , samma buss som dan innan för att ta tåget till gymnasiemässan . vi får vara där hur länge vi vill , blir nog ett tag för mig .
fredag - skön svenskalektion med tobbe, ska väll göra något med tjejerna antar jag ? eftersom de är typ den ända kvällen i helgen jag får ut och göra nått =/ 
lördag - hemmamatch mot järfälla kl 16
söndag - hemmamatch mot huddinge , samling halv 10!!! uuuuuuuuuurkk... ingen lördagkväll för mig inte :(
sen blire väll lite finslip på so-arbetet eftersom de ska in på måndag

nej nu ska jag fortsätta plugga lite , sitter och njuter lite och myser i mina varma tofflers som farmor stickat , hon var ju här för någon vecka sen , hon satt verkligen och marathon stickare , kolla vad hon hann på en helg liksom . ni som stickat tofflor vet hur lång tid de tar . men är man skillad så är man (;


lilla familjen tofflers , gissa vilka som är mina ? (;

Kommentarer
Postat av: emma

eftersom du har envisats med att ha på dig dem i skolan (måste även lägga till att man blir väldigt avundsjuk då det är så jäkla kallt på golvet i skolan) vet ju jag att det är dem längst till höger! KRAM <3

2008-11-12 @ 20:43:13
URL: http://www.emmazblogg.devote.se
Postat av: emma

2008-11-12 @ 20:44:02
URL: http://www.emmazblogg.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0