när katten är borta dansar råttorna på borden

godmorgon, sitter här osminkd och allt, käkar fruost (förvånade?)
ja ska snart dra till bussen och åka till skolan , men först måsste jag få på mig lite smink.
ser förjääääävligt ut i de övre regionerna om ni fattaar vad jag menar (;
förövrigt har jag på mig en lånad tröja (a) tror den kommer från nått som heter "energi" och är typ som ett systermärke med miss sixty. sen strumpbyxor och linne på de. man får ju passa på när man har en extra garderob att tillgå under några dagar , hihi.. så mýsiga kläder (:  
nej dags att rusa, pus! 

Du skall inte vara så rädd för att ha fel. Det händer för alla ibland
- även för dig. Försök att lära dig något av det istället.

mitt horoskop, hmmmm..

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0